STRIPER

God kveld! Akkurat nå sitter jeg godt plantet i sofaen og koser meg med en sjokoladepudding. Det er litt rart å tenke på at jeg er 20 år og foretrekker en rolig fredagskveld med noe godt å spise og en god bok (eller ukeblader, jeg elsker ukeblader!) fremfor fest. Kjæresten min pleier å kalle meg for 90-åringen noen ganger og til tider ser jeg jo poenget hans. Ellers i kveld skal jeg rydde litt, kanskje med en god bok på øret. Under ser dere dagens antrekk. Ganske comfy rett og slett, men det er veldig greit noen ganger det også.


 

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg