XXX

Jeg fikk testet ut de nye strømpebuksene mine i dag og jeg elsker de allerede! I morgen drar jeg faktisk avgårde på sommerens aller første ferie, sammen med tante. Det tror jeg skal bli utrolig koselig! Vi skal kjøre i tre timer i morgen og campe i telt og på onsdag skal vi gå en tur på åtte timer som ser utrolig fin ut! Kameraet blir selvfølgelig med på turen. Jeg burde egentlig begynne å pakke nå, komme meg i dusjen og ta ut av oppvaskmaskinen. Men kjenner jeg meg selv rett blir jeg ikke ferdig før midnatt. I morgen tenkte jeg forresten å vise dere kattungene, de er så utrolig nydelige!

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg