RIGA DAY THREE

Endelig sol og litt varme her i Riga! Frokosten i dag tok vi på pubben utenfor hotellet, søtpotetfries for min del. Som mormor sier: er vi på ferie, så er vi på ferie.  Etter frokost skulle vi en tur på markedet, men det ble regn så vi stoppet et sted for noe drikke og mat til lillebroren min. Da det lettet litt gikk vi innom to klesbutikker og fikk handlet en del der. Andreas som klager på at jeg ofte bruker lang tid på klesbutikker måtte faktisk nesten bli dratt ut av den ene, så lang tid som han brukte hahah. Markedet kom vi oss forresten ikke på, vi ble egentlig mettet av de butikkene vi var innom på vei til markedet. Så nå sitter vi på rommet og skal straks ut for Escape Room. Det er så himla gøy og jeg gleder meg til å teste ut et rom her også! Nå må vi nesten løpe, så titter jeg innom i kveld.


maten til Andreas

-Elise Amanda

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg