LATVIA

Riga var en kjempefin by som jeg virkelig trivdes i! Vi kom hjem på torsdag, så var det bare å skifte om og hive seg avgårde til Stavernfestivalen. Festivaldagene gikk i ett og det var så gøy! Det var tre fine (men slitsomme haha) dager. Karpe Diem var definitivt høydepunktet, det var så bra! Siste kvelden (natten) endte vi på nach hos tante og der var vi vel til nærmere klokken fire på natten. Jeg skal innrømme at det var temmelig hardt å stå opp på søndag og pakke til hyttetur. Nå sitter jeg på hytta til Simone med Nora og Maja. På programmet akkurat nå står cluedo så nå må jeg løpe! Under her ser dere de siste bildene fra Riga som jeg ikke har publisert tidligere.

-Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg