IDYLL

I går var en utrolig fin sommerdag! Vi tok båten hjem fra Farris etter å ha teltet der en natt og så dro vi videre til Stavern for å spise sjømat og bade. Jeg har fått helt dilla på blåskjell og spiser det så ofte det lar seg gjøre. Jeg har utrolig lyst til å få kjøpt oss et slikt oppblåstbart boblebad til å ha her hjemme, det er så utrolig deilig å bade i! Det står absolutt på lista til hva jeg har lyst til å få tak i til neste sommer, det og utemøbler. Etter å ha badet, spist og drukket litt tok vi turen ned til byen i Stavern for å sjekke ut livet der. Det er noe av det beste med Stavern, at det alltid er masse folk og liv på sommeren. På vinteren derimot er det så og si dødt. Det var i alle fall en utrolig koselig kveld! Og rett før vi skulle hjem kjøpte jeg bakt potet for første gang på bakt potet vognen som står utenfor utestedene. Det var himla godt og så verdt pengene!

-Elise Amanda

Du finner FACEBOOK SIDEN MIN ved å klikke HER og
Du finner YOUTUBE KANALEN MIN ved å klikke HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg