PALJETTER

God kveld! Gjett hvem som våknet rundt klokken to i dag da? Joda det var meg det. Kaaanskje ikke så rart siden jeg ikke sovnet før klokken seks på morningen i dag. Utrolig nok har jeg likevel rukket å vaske stuegulvet, ryddet hele stua, dusjet, plukket opp etter kattungene, skiftet på kattekassa, handlet, vasket og hengt opp klær og tatt hele kjøkkenet sammen med Andreas, så jeg tror jeg skal legge meg med god samvittighet i dag. Alle dager er absolutt ikke slik som denne altså, så effektiv er jeg virkelig ikke til vanlig. Men vi har vært borte så mye i sommer og omtrent hjemom kun for å pakke om, så da har det hopet seg litt opp. 

Det ble en sen middag med reker, cider (egentlig ville jeg ha hvitvin, men ikke sjangs i havet om jeg hadde rukket polet) og rolig musikk med Andreas. Slikt er så himla koselig! Nå skal vi straks gå en tur og etter det er det filmkveld som står på menyen. Jeg prøver å overtale Andreas til Harry Potter maraton, men det virker ikke som om jeg klarer å dra den i land.. Noen som har noen filmforslag forresten? 

-Elise Amanda

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg