LONDON 2017 + LOOKBOOK

Hei! Da er jeg hjemme fra London og i dag har jeg vært på årets første skoledag for meg! Jeg kjente at jeg egentlig trengte skole ganske mye akkurat nå, jeg fungerer så mye bedre med faste rutiner og dans i hverdagen! Jeg kjøpte helt sinnsykt mye i London, men det skal jeg vise dere senere. Nå må jeg egentlig hive meg rundt og skifte for så å ture ned til dansestudioet for en yogatime. Jeg anbefaler virkelig yoga på studio Nille hvis du bor i Larvik! Dere hører fra meg om ikke så alt for lenge, jeg har masse bilder å vise og mye å fortelle.
 

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg