LONDON DAY ONE

På søndag var vi skikkelig spente, endelig var dagen her! Vi ble kjørt til flyplassen og noen timer senere stod vi utenfor hotellet vårt i London. Hotellet lå under 100 meter fra oxford street, så det var jo helt perfekt. Vi trengte faktisk ikke å ta t-banen en eneste gang! Etter å ha slappet av litt på hotellet og pakket ut litt turet vi ut for å se oss litt rundt og gjøre oss litt kjente. Siden det var søndag så stengte alle butikkene klokken seks og vi var ute etter det, så det ble ikke noe shopping på oss på søndagen. Planen var uansett å sette av mandagen til shopping og tirsdagen til sightseeing, i tillegg til at vi var på musikal på tirsdag kveld. Etter å ha gått litt rundt spiste vi middag på hotellet og jeg spiste en helt sinnsykt god vegansk burger med søtpotet fries. 

Jeg har begynt å filme på en innkjøpsvideo i dag som jeg skal filme ferdig til uken, så gled dere til å se den! Eller jeg håper dere vil se i alle fall hahah. Nå skal jeg straks avgårde for å ordne til bursdagsfeiring! Jeg skal feire med venner i dag og får låne huset til pappa (fordelen med å alltid har holdt løfter i forhold til fest og lignende er at man får mye mer tillit fra foreldre fordi de vet at de kan stole på deg, anbefales!). Jeg gleder meg skikkelig! 

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg