LONDON DAY TWO

På mandag stod shopping på planen og jeg kan vel si at vi (spesielt jeg) gikk litt bananas på Primark! Jeg anbefaler virkelig å dra dit tidlig på morgenen, da går det faktisk an å gå rundt der rolig og se og det er heller ikke kø til prøverommene. Utover dager er det jo reine galehuset der inne og helt tettpakket med mennesker. Nervøse etter å ha kommet til hotellet med tidenes største handleposer puttet vi alt vi hadde kjøpt i koffertene for å veie dem. Vi reiste jo kun med cabinkoffert som vil si at vi kunne ha max 10 kg i den. Heldigvis var vi smarte og pakket minst mulig med oss til London. Utrolig nok lå kofferten bare på rundt 7 kilo etter å ha puttet alt det nye i den! Vi ble veldig positivt overrasket for å si det sånn! Etter å ha lagt fra oss det vi handlet gikk vi oppover Oxford street og innom veldig mange butikker for så å sette oss ned ved en sidegate for å spise lunsj. Noe av det jeg likte skikkelig godt med London var at de hadde vegetarmat så og si over alt, det var så deilig å bare kunne gå inn på hvilken som helst restaurant og vite at de faktisk hadde noe jeg kunne spise. 

Etter en deilig lunsj plottet jeg inn Freeds på telefonen for å bli guidet dit. Planen der var å kjøpe nye ballettsko (mine har revnet under så undersiden sto ut foran på de haha), tåspissko (mine var døde) og strikk/bånd. Jeg hadde satt av en del til dansesko, men jeg holdt på å gå i bakken da jeg så prisen! I Norge hadde det jeg kjøpte kostet meg nærmere to tusen kroner, men her i England kostet alt meg til sammen under 700kr! Det er jo helt vilt! Jeg har heller aldri hatt tåspissko som har sittet så godt og følt så riktig for foten min og jeg gleder meg til å teste de ordentlig ut på mandag. 

På vei tilbake igjen kom vi over en liten butikk som solgte makroner og der måtte vi bare inn. Makroner er seriøst noe av det beste jeg vet! Butikken var jo også supersøt! Vi måtte så tilbake til hotellet igjen for å legge fra oss litt ting og så gikk vi ut igjen for å se i butikker. Vi gikk faktisk et stykke over en mil den dagen. Hvem har sagt at shopping ikke er trening? Middagen på mandag ble på en italiensk restaurant og der hadde de glutenfri italiensk pizza! Åhh dere aner ikke hvor mye jeg har savnet italiensk pizza. Det smakte helt himmelsk!


-Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Dette høres ut som en riktig så fin tur. Jeg har alltid hatt lyst til å dra til London, men jeg får dessverre aldri muligheten til å reise😣Jeg håper det går fint med de nye skoene, flinkeste og fineste Elise Amanda❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg