LONDON DAY FOUR + VIDEO

God kveld! Dag fire i London var vel egentlig ikke en hel dag. Vi stod opp og pakket, spiste frokost på stedet vi spiste frokost hver dag, tok en taxi til togstasjonen, tok tog til flyplassen og var der en del timer og så satte vi oss på flyet hjem. Turen ble veldig vellykket og det eneste minuset er at jeg vil tilbake med en gang haha. Under her ser dere en video hvor Andreas og jeg tester godteriet jeg kjøpte med hjem, jeg håper dere liker den!

I dag har jeg hatt skole fra halv ni og så ble det litt over en time venting før jeg ble hentet for å dra til behandling. Ventetimen på skolen gikk ganske fort for jeg satt i kantina med Ingrid og vi skravlet bort tiden. Sånt er så koselig! Behandlingen gikk så som så, men jeg hadde eeegentlig ikke forventet noe annet. I morgen har vi bli-kjent-dag på linja, noe det er hvert år for at alle kullene skal bli litt kjent. Det er veldig koselig, men jeg er litt usikker på om jeg skal dra faktisk. Jeg har jo uansett en økt på slutten med norsk jeg skal i, så jeg får se hva jeg gjør. Jeg håper forresten at alle som har startet på skolen nå har hatt en fin start på året! ❤

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg