INSTA LATELY

Tiden flyr så fort om dagen! Nå er det alt nesten tre uker siden skolen startet (og bare 3mnd, 3 uker og 1 dag til julaften!). Jeg kjenner at jeg nå begynner å komme inn i rutinene igjen og det er så deilig! Litt hektisk skal jeg innrømme at det er om dagen, med skole, behandling, kattunger, dansing, snart valg og noen andre prosjekter på gang, men jeg tror det skal gå sånn akkurat. Siden sist har jo skolen startet igjen og jeg har blant annet feiret bursdagen min med venner og det ble utrolig koselig feiring! Pappa var jo så snill at jeg fikk låne huset hans (og han ga meg faktisk ingen regler. Fordel med å ha foreldre som stoler på deg). Vi feiret og da alle hadde dratt sov Andreas og jeg rundt to timer før vi ryddet så og si alt og så dro vi på morningen. Det eneste som gjenstod da var en runde til med oppvaskmaskinen og å kjøre noe i vaskemaskinen. Heldigvis var pappa så grei at han sa han kunne ta det da han kom hjem! 

I dag skal vi på middag til moren til Andreas og samboeren hans, så det blir nok koselig! Etter det drar vi mest sannsynlig til ei venninne av meg og så blir det nok byen etterhvert. Venninnen min og jeg har faktisk vært venninner i 16 år, så vi har kjent hverandre lenge kan man si. Nå får jeg nesten ordne meg litt og ordne litt hjemme før vi må dra. Enn så lenge får dere se noen bilder fra instagram i det siste. Følg meg gjerne, jeg heter @eliseamandan der.

-Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Var ikke farlig å stole på deg/dere. Var så bra her når jeg kom hjem så. Denne kåken kan du låne ved senere anledninger også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg