JULESTRESS

God kveld/natt! Det begynner å bli en stund siden sist kan man si! Nå skal jeg straks stupe ned i sengen, men jeg fikk så plutselig lyst til å oppdatere litt her først. Tenk at nå er det allerede første desember iiiii! Jeg er julemenneske til tusen så dette har jeg ventet lenge på! Andreas og jeg har også laget pakkekalender til hverandre (han er ikke ferdig ennå da haha) og den første luken var til Andreas. Han fikk en pakke med ullsokker av meg, noe han har ønsket seg og som han virkelig trengte! Jeg gleder meg til han skal åpne resten av lukene, jeg tror han blir kjempefornøyd! Jeg gikk litt over stokk og stein da jeg kjøpte inn til han, men jeg fant ting jeg følte var så midt i blinken!

Jeg hadde faktisk min første time hos privat psykolog i dag og jeg likte hun kjempegodt! Dette tror jeg blir vellykket og jeg ser allerede frem til neste time. Jeg er jo kjent for å surre litt med tall og selvfølgelig var jeg sikker på at timen startet en time etter den faktisk gjorde, men heldigvis stilte Besse opp og kjørte meg, så da ble jeg bare litt forsinket. Skolen i dag gikk også fort unna og så var det en liten tur hjem før jeg tok turen ned til Bølgen kulturhus. Vi har danseforestillinger for tiden og forestillingen i år er så bra!! Jeg tror det er noen få få få billetter igjen og siste dagen det er forestilling er på søndag, så jeg anbefaler de som har mulighet til å komme for å se! Dansen/nummeret jeg danser i heter forresten “julestress”. Hvis du vil se litt mer av hva vi gjør på dansingen så følg gjerne danseinstagrammen min @pirouetteinthe rain 🙂 Nå får jeg nesten komme meg i seng, det blir en lang dag i morgen med fagdag på skolen og så dansing. God natt! 

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg