DIY JULESNACKS & PYNT

Tenk at nå er det kun noen få dager igjen til jul! Åh, jeg gleder meg skikkelig! Ekstra fint er det at i år skal vi endelig feire jul hos mormor og besse igjen. Det er et eller annet med julefeiringen hos dem, jeg får liksom ikke helt følelsen av jul uten. Andreas og jeg bor faktisk kun to hus bortenfor dem og jeg er så glad for å ha dem i nærheten. Jeg tror jeg har et mye tettere bånd til dem enn hva andre på min alder har til besteforeldrene sine. På torsdag bakte lillebroren min og jeg pepperkaker hos dem og pyntet pepperkake hus, det var sååå koselig! En veldig fin tradisjon. Mormor spurte i slutten av november om vi ville det i år heller eller om vi var blitt for gamle, men så lenge besteforeldrene mine orker blir det nok pepperkakebaking der hvert år haha. Man blir aldri for gammel til noe sånt. 
 
Mamma og stefaren min var så snille at de lot meg låne kjøkkenet deres en del timer i går. Resultatet ser dere under. Håper dere liker videoen!
 

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg