WINTER WONDERLAND

God kveld! Tenk at nå er det kun 2 dager igjen til jul! Desember har flydd avgårde, samtidig som det føles ut som det er evigheter siden vi hadde juleforestilling med danseskolen. I dag er jeg syk og jeg krysser virkelig fingrene for at jeg er bedre til julaften. Bihulene, halsen, kroppen og hodet verker og jeg har feber. Det er veldig typisk meg å bli syk så nærme jul. Når var jeg ikke det liksom? Så jeg er litt vandt med det haha. Bestefaren min falt i skogen i går og ble sendt til sykehuset med ambulanse. Det er heldigvis mest sannsynlig ikke brudd i hoften hans, men han har ganske vondt. Jeg krysser fingrene for at han får komme hjem i kveld. Julaften hadde ikke blitt det samme uten han.

Jeg har forresten slengt sammen en video med antrekk til dere 🙂 Videoen finner du ved å klikke HER. Håper den faller i smak! 

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg