CHRISTMAS LOOKBOOK

Kvelden før kvelden, dere! Åh jeg gleder meg til i morgen! Formen er heldigvis litt bedre i dag og jeg fikk levert de siste julegavene også. Eller rettere sagt: mamma leverte de for meg hehe. Besse er også hjemme fra sykehuset, så jeg er mildt sagt lettet, da blir det julefeiring på han også i år. Nå er det ikke lenge til “kvelden før kvelden” starter på NRK heller og det skal vi få med oss. Selv om jeg ikke har den ekstremt magiske julefølelsen jeg hadde som barn, så er den ikke helt borte. Det at jeg skal feire jul hos besteforeldrene mine i år hjelper nok en del på det. Nå skal jeg krype en tur ned på butikken (kanskje ikke krype, men formen er som sagt ikke på topp) for å kjøpe inn det siste vi trenger mens butikkene er stengt. Jeg håper dere liker videoen under forresten! God jul!
 

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg