GOD JUL

God jul!

Jeg håper alle som feirer får en fin feiring i dag! Varme tanker går til dere som av forskjellige grunner synes julaften er en vanskelig dag <3 

Dagen startet med at jeg stod opp grytidlig for å rydde og dusje litt før julemorgen. Jeg ble skikkelig overrasket da jeg så det var Nissa og Elisabeth som var verter, åhh så gode barndomsminner! Jeg har vært hos mormor og besse en tur på julelunsj med familien og som vanlig var det sååå mye god mat! Jeg forstår ikke at de orker. Først ha hele gjengen på julelunsj med masse hjemmelaget mat og så senere på kvelden hele gjengen tilbake for middag og feiring! Jeg håper likevel de orker det i noen år til, det er en så fin juletradisjon. Lillebroren min ble med til oss etter lunjsen og han skal overnatte her til i morgen. Det eneste som er litt kjipt er at Andreas og lillebroren min rotter seg litt sammen. Jeg er jo tidenes julemenneske og har sunget julesanger for full hals med min kråkestemme, men så fikk jeg streng beskjed fra de begge to om å tie still haha. Under her ser dere antrekket jeg hadde på meg på julelunjsen. Litt synd at snøen forsvant lille julaften, men sånn er det bare. Genseren fikk jeg i julegave av Andreas. Den falt veldig i smak! Vi åpnet nemlig gavene fra hverandre istad.

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg