WHAT I GOT

God kveld/natt! Formen min er ikke helt på topp, men bortsett fra litt hosting og en litt vel spesiell stemme er den egentlig ganske grei. Jeg smalt sammen en video i dag før jeg ryddet bort gavene og først etter den var publisert og gavene ryddet vekk la jeg merke til at fokuset ikke var helt på plass + at jeg hadde fått med en del rot i bakgrunnen. Jaja. Fokuset er ironisk nok fint på gavene hehe. Jeg setter så utrolig stor pris på det jeg har fått og denne videoen er ikke for å skryte. Jeg synes selv det er utrolig morsomt å se slike videoen på youtube og jeg har vel sett på det noen timer i dag.. Julen handler jo for min del mest om hyggen rundt familie, forventningene og spenningen i tiden før og ikke minst magien. Åh som jeg elsker jul!

Jeg begynte å lage en julaften-vlog, men sluttet å vlogge utover dagen. Helt ærlig så var grunnen flere gråteanfall fra min side. Jeg vurderer å redigere sammen det jeg filmet + filme en litt forklarende del. Julaften er min absolutte favorittdag i hele året, men julaften og spiseforstyrrelse går dessverre ikke alltid så bra sammen. Jeg tenker at flere kan ha nytte at jeg snakker litt rundt dette, men vi får se hva det blir til. Jeg håper dere i alle fall liker videoen under her:)

-Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg