WINTER HAUL

Nå er det virkelig lenge siden sist! Men slik har det jo vært de siste gangene og da som regel helt spontane innlegg jeg har skrevet etter å ha lest ting som har trigget skrivelysten min. I dag filmet jeg derimot litt før skolen og lagde videoen under her. Nå ser det jo ut som at jeg har brukt store summer på klær og slikt i desember og januar, men sannheten er at alt under kom på rundt 600 kr tilsammen. Jeg handler som regel alltid på tilbud og finner som regel en del fint. Så det går faktisk an å fornye garderoben litt selv om lommeboken ikke er så tykk.

Jeg har nettopp vært en tur hos en veldig god kompis av Andreas og dama hans og for nøyaktig en uke siden i dag fikk de en liten datter. Hun var såååå nydelig! Da jeg holdt henne klarte jeg nesten ikke ta øynene vekk. Jeg kommer til å tilby meg å være barnevakt når hun blir litt eldre, for å si det sånn. 

Uansett, nå må jeg lese meg ihjel litt til en stor prøve jeg har på fredag. Dere hører fra meg om ikke så alt for lenge.

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg