FRIDAY

God kveld! Da jeg våknet tidlig i dag skrudde jeg av alarmen og hadde planer om å sove videre, jeg skulle tross alt ikke noe før klokken 11. Utrolig nok klarte jeg å ombestemme meg og fikk dratt kroppen opp av sengen og helt bort til treningssenteret. Dermed ble det en liten morgentrening på meg før det bar bort for å ta bilder av Grease-forestillingen igjen. Egentlig skulle jeg ikke ta bilder i dag, men det var en del som spurte om jeg kunne ta i dag også og da ble det slik. Klager jo ikke over å få se forestillingen en andre gang heller! Men det blir nok noen timer med etterbehandling i helgen.

Anyway, Nora fyller 20 år i år og er tilbake i Larvik for helgen, så i dag skal det feires! Under her ser dere dagens antrekk, men jeg skal nok skifte til noe annet straks. Snakkes!

-Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Deilig når man faktisk klarer å få seg opp av senga og få noe ut av dagen, hehe! God helg og håper dere hadde en super feiring <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg