INSTA LATELY

Da var det søndag igjen og vinterferie! Jeg håper dere har hatt en fin helg! Selv har jeg hatt det koselig. På fredag var Nora og jeg på byen siden hun fylte 20 år og i går var vi på innflytningsfest hos Vibeke og Kristian. Det var så god stemning der og utrolig koselig! Jeg fikk også sett igjen mennesker jeg ikke hadde sett på evigheter og blitt kjent med noen nye. Jeg tror dette er den fineste helgen på evigheter! Vi dro litt tidlig hjem fordi det ventet besøk hjemme og der slo vi i gang en slag Alias. Gjett hvem som vant da? Hahah. Det ble egentlig ganske tidlig kvelden på meg og jeg var egentlig klar for å trene i dag, men det går jo ikke buss fant jeg ut. Jaja, treningen kan jeg ta i morgen. Under her ser dere litt bilder fra den siste tiden. Følg meg gjerne på insta: @eliseamandan


1. Grease forestillingene var ferdig og jeg satt hjemme med et kamera stappfult av bilder 2. Lunsjdate med Nora på Hungry Heart 3. Sen kveldstrening med Erika 4. Første gang jeg endelig klarte en ordentlig scorpion!! Så fornøyd 5. Min nye astronautbukse som Andreas kaller den for, selv digger jeg den 6. Beate fylte 50 og slo til med en skikkelig fest hvor bandet til pappa spilte 7. Skøyter med Nora på torvet, etterfulgt av en kopp med te 8. Vi fikk gavekort på Jysk og kjøpte dette. Ikke katten selvfølgelig, hun inspiserte hyllen. Må legge til at jeg monterte den selv, jeg er egentlig ganske handy av meg 9. Enda ei liten treningsselfie.

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg