ANTREKK VS ANTREKK

Heihei! Gjett hvem som skulle på trening i dag, men sovnet da hun kom hjem? Joda, det var meg det haha. I morgen derimot starter jeg sent på skolen så da blir det trening før. Jeg og noen andre fra russegruppa skal også gå med bøsse etter skolen i morgen og jeg håper de fleste i Larvik som er russ i år også skal gå. To timer tar det deg å hjelpe til å samle inn utrolig viktige penger. Nå derimot blir det litt rydding og vasking hjemme før jeg tar kvelden. Under her har jeg samlet noen antrekk for jeg tenkte det kunne være gøy å høre hvilke dere likte best! 

Hvilket antrekk likte du best?

-Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Alle var veldig fine, liker så godt stilen din. Men midten til venstre hvis jeg skulle valgt en favoritt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg