OUTFIT + DINNER PT. 3

God lørdag dere! Da var det på tide med en ny slik post. Synes dere forresten det er rart å kombinere en oppskrift og antrekk slik? Jeg synes det fungerer på en eller annen måte. Antrekket er gårsdagens og middagen er fra tidligere denne uken. Jeg anbefaler virkelig denne suppen, den er sååååå god! I går var jeg og så på russerevyen og jeg er utrolig imponert! Det ble en del bilder, så jeg har litt av en jobb å gjøre i dag. Da jeg kom hjem stod en kompis av meg i full sving på kjøkkenet og jeg hev meg på, en time senere ble det middag her hjemme med 6 stykker til bords. Utover kvelden ble det noe godt i glasset og spilling av blant annet alias og politisk ukorrekt. Jeg vet ikke hva det er med brettspill, men det er jo bare så koselig? Og selv om jeg var i seng relativt tidlig fikk jeg ikke sove før etter klokken seks på morningen.. Formen er ganske grei i dag egentlig og om noen timer blir det trening. Ha en fin lørdag!


Til suppa trenger du: en boks kokosmelk ❤ en terning grønnsaksbuljong ❤ salt, pepper og chili ❤ ca en pakke gulrøtter ❤ en stor gul løk ❤ 2-3 store hvitløksfedd ❤ like mye vann som kokosmelk ❤ 


Slik gjør du: kutt løken og stek den i en mellomvarm kjele med olje til den blir blank, tilsett så opphakkede hvitløksfedd og gulrøtter i terninger og stek noen minutter til. Etter det heller du i kokosmelk, fyller kokosnøttboksen med vann og heller oppi det også, en terning grønnsaksbuljong og krydderet. La det koke til gulrøttene er møre og kjør så hele suppa med stavmikser. La suppa koke 2 minutter til og så er den serveringsklar ❤ Dette er en av mine favorittsupper! 

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg