TING SOM IRRITERER MEG

God kveld! Jeg savner skikkelig å ta antrekksbilder, spesielt nå som været ute er såååå deilig! Likevel er det ganske greit å bare slenge på seg russedressen. Jeg hadde trening til balletteksamen i dag og da jeg gikk hjem følte jeg meg ganske populær. Kan nevne at jeg gikk forbi en barnebursdag ikledd russedressen og alle ungene pekte og skrek “seee, det er en russ! Se en russ! Vi må spørre om russekort!!” haha. Det er så trist at russetiden går så alt for fort, det er faktisk bare litt over en uke igjen. Kan nevnes at jeg stortrives som russ! 
 
Men enn så lenge får dere se en video jeg slang sammen her om dagen med ting som irriterer meg. Noe du kjenner deg igjen i?
 
-Elise Amanda
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg