FLOWER CHILD

Denne sommerdagen (kan jeg kalle det for det?) har virkelig godt i ett! Jeg våknet for en gangs skyld før vekkerklokken min og det skjer vel rundt 2 ganger i året. På skolen hadde vi forberedelse til norskeksamen på fredag og jeg skal innrømme at jeg ble en smule klokere + plukket opp noen gode tips. Etter skolen skulle jeg egentlig trene med ei venninne, men det utsatte vi til i morgen. Jeg var ikke på treningssenteret forrige uke og jeg har ikke vært der denne uken heller, så jeg er litt rastløs kan man si. Ikke har jeg danset heller. Uansett, jeg bestemte meg for å handle og siden vi manglet en del basic matvarer og jeg bestandig ukeshandler ble det tungt. Det hjalp vel ikke så mye at jeg handlet på en butikk et godt stykke hjemmefra før jeg tok bussen hjem og handlet det siste på nærbutikken. Da jeg kom ut av butikk nummer to så jeg snurten av rumpa til bilen til besteforeldrene mine, så jeg ringte hjem og de snudde for å kjøre matvarene og meg hjem. Der hadde jeg flaks, for jeg klarte så vidt å bære posene haha. Ganske greit å omtrent være nabo med dem!

Litt senere på dagen ringte de og lurte på om vi ville bli med en tur på gartneriet og det sa vi ja til med en gang. Vi kikket litt rundt, tok litt bilder og fant noen fine blomster. Noen nye navn på blomster fikk jeg også lært meg. Så nå ser det kjempekoselig ut ute hos oss! Etter at de hjalp oss å plante blomstene trakk de frem en flaske hvitvin og noen øl fra en pose de hadde med, så det ble ikke noen kveldstrening på meg.. hehe. Det er uansett mye koseligere å sitte ute i sommervarmen med besteforeldrene mine og kjæresten min, drikke noe godt fra glasset og skravle litt. Jeg er så heldig som har så god kontakt med besteforeldrene mine og jeg setter så stor pris på dem♥♥♥ Slengbuksene mine fikk jeg luftet for første gang i år også. Jeg er ennå litt usikker på om jeg hater dem eller elsker dem, forholdet mitt til dem er litt ustabilt hehe. 

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg