EKSAMEN

Da er første eksamen overstått! Åh, så deilig det er å være ferdig!

Jeg har egentlig aldri gruet meg til tentamen eller eksamen i norsk, det pleide faktisk å være en av favorittdagene mine på skolen før. Å få bruke en hel skoledag på å skrive, kunne gå når man er ferdig og i tillegg kunne spise godteri? Ja takk! Nå skal det sies at jeg bestandig har elsket å skrive da. Oppgavene i år var litt skuffende, men det gikk helt greit. Da jeg så det var en kreativ oppgave jublet jeg litt inni meg, selv om selve oppgaven ikke var så spennende gikk jeg for den. I går var jeg noen timer på biblioteket med Christina hvor vi lagde x antall dokumenter om forskjellige tidsepoker og kjennetegn for dem i litteraturen, maler for forskjellige skrivestiler og eksempler. Det kom kjempekjekt med til kortsvaret! Litt tidlig skal jeg innrømme jeg ble ferdig, men etter å ha sett over x antall ganger valgte jeg å si meg fornøyd.

Nå blir jeg straks hentet av ei venninne hvor vi skal en liten tur til byen, etterfulgt av trening og så blir det en liten feiring i kveld. Under her ser dere gårsdagens antrekk. Nå må jeg nesten logge av for nå er jeg hentet. Håper det gikk bra for dere andre som hadde eksamen i dag!

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg