BURSDAGSFEIRING

Heihei! På lørdag feiret Filip bursdagen sin og smalt til med en skikkelig feiring! Været var fantastisk, så å feire den ute med fest og grilling passet mitt i blinken. Kameraet var med, men det lå i vesken nesten hele tiden. Noen bilder ble det da, så de finner dere under her. Litt deilig med et avbrekk fra eksamenstresset var det også. Jeg gleder meg så til alle eksamener er overstått og det blir ferie! Jeg tror ikke jeg har nevnt det, men vi skal til Mallorca i sommer! Ikke minst blir det deilig å endelig ha fullført vgs! Hele 6 år tok det meg, men bedre sent enn aldri. 

I morgen har jeg en stor norskfremføring og vel, jeg er ikke akkurat tipp topp forberedt.. Jeg får krysse fingrene for at jeg får til å øve mer i kveld, jeg skal jo tross alt kunne det jeg skal snakke om. Ellers er resten av uken fullt opp. På torsdag skal pus til dyrlegen for å bli kastrert (uff, jeg gruer meg litt jeg, hun ser så stakkarslig ut etter å ha vært i narkose hehe) og fra fredag til søndag skal Andreas og jeg passe stelillesøsteren min. Jeg tenkte forresten det hadde vært artig å lage et innlegg om en vegetarisk (og glutenfri) ukesmeny på studentbudsjett, om noen hadde synes det er interessant? 

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg