INGRID EMILIE

Altså, hvor fotogen er det mulig å være? Jeg tror Ingrid er den mest fotogene jeg noen sinne har fotografert og det var så gøy å ta bilder av henne! I tillegg så er hun jo helt utrolig vakker! Hvis dere vil se enda flere bilder fra tirsdagen så klikk HER for å komme til fotosiden min på facebook.  Det er lenge siden sist jeg tok noen ordentlige bilder, om jeg kan kalle det så. Jeg har savnet det veldig og det var veldig gøy å børste litt støv av kameraet og virkelig bruke det igjen. Senere i sommer skal jeg gjøre en gravid shoot og det blir spennende! Får jeg lov til å dele resultatet når den tid kommer så gjør jeg det. Hva synes dere om disse bildene?

-Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg