HAPPY / SAD

Det var utrolig koselig og trist med en avslutning med klassen og lærerne våre i dag på Indre havn. Kontaktlæreren min hadde med seg valpen hun akkurat har kjøpt seg og den var bare sååå nydelig! Sol sjarmerte alle i senk for å si det sånn! Jeg vet at jeg har snakket mye om skole forresten, men det er virkelig så rart. Ferdig. Ikke tilbake igjen til høsten. Allerede i morgen er det vitnemålutdeling (og balletteksamen, hjelpes) og på torsdag går vår siste klassefest av stabelen. Klassen skal også på Peppes Pizza før vitnemålutdelingen og jeg skulle gjerne ha vært med, men så kræsjer det med balletteksamen. Jeg skal uansett ut å spise med familien min den dagen, så det blir jo koselig! Stedet vi skal på har vegetarburgere på menyen og jeg ble veldig glad da jeg så det! Da jeg sluttet å spise kjøtt for rundt 8 år siden (vel, jeg var pesc en periode før jeg ble veggis) var det ikke en eneste vegetarrett omtrent noe sted og ikke fantes det en eneste kjøtterstatning i Norge en gang. Så det har virkelig kommet seg! 

Toppen jeg har på meg i dag og hårbåndet kjøpte jeg på senteret i går da jeg var der med bestevenninna mi. Jeg ble veldig fornøyd med den og den blir uten tvil pakket med til Mallorca. Nå er det kun noen få dager til vi drar og jeg gleder meg så mye at jeg ikke kan beskrive det engang! Litt etter skjema henger jeg da, jeg begynner jo ofte å pakke minst en måned *kremt* i forveien når jeg skal på tur. Nå har jeg så vidt begynt. Vaskemaskinen må nok gå noen ganger før vi drar for jeg har planlagt elendig mtp at jeg har så mye annet å gjøre også! Vel, håper dere får en fin kveld! Så hører dere nok fra meg i morgen også.

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg