GRADUATION

Vitnemålsutdelingen i går var veldig fin! Før seremonien var jeg på Pakkhuset for å spise middag med nærmeste familie, kjæreste og venninner. Det var utrolig koselig at de ville bli med ut for å spise for å feire at jeg er ferdig med videregående! Slikt betyr utrolig mye for meg! Jeg tror vi gjorde smart i å spise før vitnemålsutdelingen da den tok nærmere to timer. Travel kan man mildt sagt si at gårsdagen ble! Først møtte jeg opp til balletteksamen klokken 12 (det gikk forresten ikke så alt for bra, men nok om det), deretter var det rett bort på Peppes Pizza med klassen, for så å ta bussen hjem, hive meg i dusjen og slenge på sminke, klær og ordne håret før vi dro til Pakkhuset. Gjett hvem som ikke hadde tenkt på at hun måtte stryke forkle og skjorte da? Haha joda. Men wow, nå er jeg ferdig. Det er så rart! Eksamenskarakteren i norsk skriftlig kom nettopp ut og jeg klikket meg nervøst inn for noen minutter siden. Jeg skrev en kreativ oppgave og fikk høre av flere etter eksamen at det var veldig risikabelt, heldigvis fikk jeg 5! Så da sier jeg meg fornøyd!

Tusen takk til dere som har gjort årene på musikk og danselinja til noen fine år! Jeg kommer til å savne klassen min utrolig mye samt lærerne! Heldigvis vet jeg at jeg ikke kommer til å miste kontakten med flere i klassen og vil jeg hilse på lærerne vet jeg at jeg er hjertelig velkommen til skolen for å hilse på! Hvis du er glad i å danse og ønsker generell studiekompetanse i tillegg anbefaler jeg danselinja på thvs på det sterkeste! ❤

-Elise Amanda 

5 kommentarer

Siste innlegg