MALLORCA

God kveld fra Mallorca! Vi ankom hotellet i 17-tiden og siden det har vi egentlig bare pakket ut, tatt en drink i hotellbaren, spist middag og kikket oss litt rundt. Hotellet er så utrolig fint, jeg må vise dere det! Jeg har aldri vært på et slikt luksushotell før, det er helt fantastisk her! Jeg sov utrolig lite i natt siden jeg gledet meg så, dermed er det nok straks natta her. Jeg håper at jeg sovner raskt, for jeg gleder meg enda mer til å kunne legge meg ved bassenget i morgen for å sole meg og lese! På flyplassen kjøpte jeg en kryssordbok og både jeg, lillebroren min og kjæresten min har blitt hektet allerede haha. Så det blir nok litt mer løsning av kryssord i morgen. Hvis interessen for det daffer av har jeg heldigvis med meg tre romaner og lydbøker på telefonen. Jeg har gått i den felles så mange ganger at jeg kun har tatt med meg 3 bøker og det er jo alt for en uke! Håper alle får en fin kveld! Oppdaterer dere litt mer i morgen. Enn så lenge får dere litt uheldige bilder av dagens antrekk. Det er ikke sååå populært for hverken kjæreste eller lillebror å ta bilder hehe.

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg