BLUE OCEAN

God kveld fra Mallorca! Nå sitter vi på verandaen med besteforeldrene mine og skravler litt over sangria. Tenk at nå er det faktisk hele 29 grader ute! Jeg stusset litt da mormor sa før jeg dro at jeg ikke skulle ta med bukse og ikke en gang en cardigan, men jeg skjønner godt hvorfor nå. Vi var på markedet i dag og jeg fant egentlig ikke så mye. Jeg kjøpte kun undertøy og så kjøpte vi et spill sammen til å ha her. Guttene var så trege etter frokost så da dro jeg til markedet alene en time før dem. Da Andreas møtte meg sa han at han var overrasket over at jeg ikke hadde gått meg bort og ringt han gråtende, jeg fant jo tross alt buss selv, hvor jeg skulle gå av og selve markedet. Jeg lo da han sa det og sa at jeg var overrasket selv over at jeg ikke gjorde det haha. Dårlig stedsans sa du?

Etter middag i dag tuslet Andreas og jeg en tur til stranda. Det blåste litt og det ser dere kanskje på ansiktsgrimasene mine hehe. Den blå kjolen stod så fint til fargen på vannet! Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å ha på denne penkjolen i dag, men jeg er så oppblåst og forstoppet (hvorfor er det så tabu egentlig?) som bare det, så da ble det en kjole som skjuler det som ser ut som en gravidmage i andre trimester. Får håpe det blir litt bedre med det i morgen!

-Elise Amanda

6 kommentarer
    1. Hehe tror noen hadde blitt sjokka om jeg dro alene og samtidig klarte å finne veien. Er jo en liten mestringsfølelse i det og, hehe 😀 Kos deg videre <3

    2. Kjenner meg igjen idet å mestre enkle ting som å finne fram på nytt sted å ikke få den panikk angsten som gjør at man blir nesten kvalm, redd, får flykt å røm følsene. Stå på ♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg