POOL

Da var vi her da, siste kvelden. Vi må stå opp kvart på tre i natt senest for å ta bussen til flyplassen. Egentlig skulle vi ta taxi til flyplassen, men så fant vi ut at bussen fra reiseselskapet kun går 10 minutter tidligere, så da tar vi like så godt bussen. Jeg vurderer litt å bare døgne, det er jo egentlig verre å stå opp etter to timer enn det er å bare være våken. Den siste kvelden her har vært utrolig fin! Men mer om det siden. I går badet vi en del i bassenget, det har tross alt vært 35 grader i skyggen her hver dag. Jeg går helt uten sminke her og jeg skal ærlig si at jeg ikke har og aldri har hatt noe problem med å gå uten. Likevel kan jeg innrømme at synes jeg ser best ut med og er mest komfortabel med det. Jeg setter så pris på besteforeldrene mine og tante som tar oss med på denne turen og vi har hatt det så utrolig fint!❤ Hjemme venter jentene våre (kattene) og de kommer vel til å gå helt rundt av glede når vi ankommer huset, kjenner jeg dem rett! De har hatt det veldig fint med barnevaktene sine og vi har fått flere bilder og videoer av dem, men vi kjenner skikkelig på savnet av dem! 

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg