GEIRANGER

Jeg tror at jeg omtrent sov meg gjennom alle timene frem til onsdag morgen etter at jeg kom hjem fra Mallorca. Det tar på kroppen å reise merker jeg, men det er så absolutt verdt det! Onsdag morgen stod jeg opp tidlig for å pakke (jeg prioriterte å sove omtrent hele tirsdagen) og allerede klokken 08.30 var tante og jeg på vei til Geiranger. Ni timer senere var vi fremme og wow.. Vi er så utrolig heldige som har slik natur i Norge! Hvor vakkert det er der må nesten oppleves, jeg har ikke sjans i havet til å fange det på bilder. Og ikke minst er jeg veldig heldig som blir tatt med på en slik tur av tante!

På torsdagen gikk vi en topptur opp til et veldig høyt og bratt fjell, noe som var høydepunktet og den egentlige grunnen til at vi dro. Litt tåke var det på toppen, men vi hadde likevel DEN utsikten! Senere den kvelden ble vi kjent med et hyggelig par på campingen, så da satt vi sammen med dem og skravlet frem til vi la oss. Vi hadde luftmadrass i teltet og hvorfor ikke? Når alt uansett blir fraktet i bil så er det like greit + den er jo hundre ganger mer behagelig å ligge på enn et liggeunderlag. Alt i alt var det en utrolig fin tur og på fredagen bar det hjemover igjen. Jeg har også filmet litt som jeg har begynt å klippe sammen til en film. Da får dere se litt mer av det UTROLIG fine Geiranger!

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg