FJORD OG FJELL

Da er videoen fra vakre Geiranger her! Håper den faller i smak! I dag sov jeg skikkelig lenge og det var så godt. Jeg har følt meg underernært på søvn lenge nå så dette hjalp veldig. Hater ikke dere også når det er slik? Nå føler jeg meg heldigvis mye bedre. Til tross for at jeg (vi) sov ganske lenge i dag har vi fått vært ganske effektive med rydding og vasking i dag! Uteområdene rundt inngangen vår ser sååå mye bedre ut og det fristet skikkelig å få tak i noen bringebærbusker å plante der.
 
Egentlig skulle jeg på trening nå, men det er så mye endringer med bussrutene på grunn av nattbyen i Larvik og masse folk. Så da tar jeg heller på meg skoene og går meg en tur etterfulgt av litt styrke på matte her hjemme. I tillegg rekker jeg å se fotballkampen etterpå med Andreas også! Hvem i all verden skulle tro at jeg skulle bli interessert i slik? I alle fall ikke jeg! Til tross for at jeg spilte fotball i rundt 9 år interesserte det meg aldri å faktisk se på.
 
HUSK Å SE I HD (endres på tannhjulet)
 

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg