HOLLYWOOD

Gjett hva vi kom som på fest med Hollywood tema i helgen!? Jeg kom på dette forslaget da vi var på Mallorca og det måtte jo bare gjennomføres! Marte ble også med, så da så det jo enda bedre ut! Da vi dro til festen dro jeg uten ørene og med et langt skjørt på, så da slapp jeg gå utkledd slik på kjøpesenteret vi var innom hehe. Jeg brukte faktisk en ballettdrakt til kostymet og det funket jo veldig bra. Det eneste jeg måtte kjøpe var faktisk ørene. Andreas fikk låne sine klær av bestefaren min. Egentlig skulle Andreas ha en kapteinhatt også og pipe, men det fant vi ikke. 

Nå har vi en liten pause her hjemme for om en liten stund får vi gjester. Andreas fyller 26 år i morgen, så derfor har vi et lite selskap nå. Det blir nok koselig! 

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg