STRØMSTAD SPA

God kveld! Denne helgen har gått i ett! På torsdag fikk vi besøk som også overnattet, på fredag feiret jeg bursdagen min og på lørdag kom venninna mi og kjæresten hennes og sov over til søndag og fra søndag til mandag var vi på Strømstad spa sammen. Andreas hadde bursdag 26. juli og gaven fra meg var da en natt på hotellet med inngang til spa og frokostbuffe. Vi hadde en kjempefin tur og spaanlegget på hotellet var veldig fint! 

Jeg hadde tatt med meg to kjoler, men måtte gå for denne da den andre ble litt for gjennomsiktig. Tok jeg med flere par sko? Nope. Så det ble litt glorete etter min smak, men jeg kunne jo ikke akkurat gå barbent heller! Morgenen vi skulle dra rakk venninna mi og jeg enda en tur innom spaavdelingen og det var så deilig å starte dagen slik! Lykke til til alle som har startet på skole denne uken eller starter snart forresten! 

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg