NIGHT ROUTINE

Hei og god helg! Det er så utrolig godt å våkne uthvilt, tusle rundt i pysjamasen noen timer og bruke litt tid på å starte dagen. Jeg har egentlig skikkelig søndagsfølelse i dag til tross for at det er lørdag. Er det noe jeg gleder meg til i kveld så er det premiere på skal vi danse! Er det flere som skal få med seg den? Jeg har ingen forhåndsfavoritt da jeg synes det blir litt rart uten å ha sett deltagerne danse og uten å kunne se utvikling enda, men det kommer nok etterhvert. 

Over til noe annet når det kommer til dansing, under her ser dere min night routine når jeg har dansing. Det er også et lite klipp inni der fra balletteksamen og jeg skal innrømme at det svir litt i øynene å se det hehe. Hva i all verden skjedde med tredjeposisjon med armene mine og all stivheten? Det er så frustrerende når nervene tar overhånd og man tuller til noe man egentlig kan. Heldigvis ble ikke resultatet av eksamen så alt for verst, jeg fikk en høy nest beste karakter (det er totalt 4 karakterer). Men da har jeg i alle fall gjennomført! Uansett, jeg håper videoen faller i smak! 

-Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Å, herremin, du er bare så skjønn. smiler alltid av videoene dine. Takk for fin video. Håper du fortsetter med det leenge😁 De er helt perfekt lengde! håper også du vil lage en mornng-routine! Enten ukedag eller helg, Eller en typisk dag. hihi. ønslkeliste fra meg. Varierer rutinene dine med årstiden? det gjør det nemlig med meg. . er det kanskje litt rart.. men uansett, ville bare si at jeg liker så godt videoene dine, og får så mye ut av de. takk igjen altså😘

    2. nin: Åhh tusen takk for en herlig kommentar :’) Det ligger en video på YouTube-kanalen min med morning routine fra jeg gikk på skolen, men tenker på å kanskje lage en ny siden jeg ikke har skole lenger. De varierer faktisk med årstidene her også? Haha. Tusen hjertelig takk!!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg