22

Det har vært en del videoer her i det siste, jeg har fått sansen for å filme. Her kommer enda en! Nå er det jo høst også og inspirasjonen i klesveien vokser så det blir nok en del antrekksbilder fremover. Det synes i alle fall jeg er spennende å se på andre side blogger! Fremover blir det nok også litt prat om “veien min videre” da det blir fullt kjør med behandling fremover. Litt typisk er det at mitt andre vurderingsonpphold på Modum bad blir uken før høstferien, med mindre jeg får til å utsette en uke. Nå har jeg jo ikke skole lenger, men jeg skulle så gjerne ha vært på dansingen. Så jeg krysser fingrene for at de går med på å utsette en uke!

I skrivende øyeblikk sitter jeg i bilen på vei opp til hytta hvor jeg skal tilbringe helgen. Lucy (den ene katten vår) blir med, mens den siste katten blir hjemme. Jeg tør rett og slett ikke ta med henne opp da det er så lett å glippe og plutselig har hun kommet seg ut. Lucy stortrives på hytta og ikke går hun langt heller. Vi pleier å tulle med at hun er skikkelig badas de få gangene hun tør å gå ut av hagen her hjemme hehe. På mandag skal jeg forresten stå på stand på THVS, så hvis du leser dette og går på skolen så kom gjerne bort! 

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg