COMFY SATURDAY

Gjett hvem som sovnet på sofaen mellom klokken ni og ett da? Så det kan bli spennende å skulle sove til kvelden. Egentlig skulle jeg på trening, men så sovnet jeg jo isteden.. Hater når det skjer. Litt etter jeg våknet gikk jeg til Fritzøe brygge med Andreas for å handle litt og hente en pakke. Jeg fikk et gavekort av tante Annsja til bursdagen min på blivakker og her om dagen klikket jeg noe hjem derifra. Det ble en makeup organizer og en neglelakk fra Essie i en helt nydelig farge! Jeg elsker neglelakkene fra Essie, de er så gode å påføre + de varer mye lengre enn annen neglelakk jeg har prøvd.

Antrekket i dag er egentlig ikke noe spesielt, bare det første jeg dro frem av klær i grunn. Ganske comfy med en bukse, løs topp, håret i en knute, joggesko og minimalt med sminke. Litt foundation, farge på leppene og bryn. Nå går “Skal vi danse” på tv og klærne er byttet ut med tøfler, tights, en hettegenser og brillene mine. Jeg må bare si wow, dansen til Sophie Elise var helt fantastisk, hun strålte på dansegulvet. Gleder meg til å se resten etter reklamepausen! Jeg heier faktisk på Sophie Elise i år, hun har hatt en helt utrolig fremgang både teknisk og musikalsk. Thea og Martine er også veldig gode. Hvis du ser på, hvem holder du med?

-Elise Amanda

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg