ALPELUE

Jeg fant frem en gammel lue i dag fra en skuff og siden det er høst passer jo denne type lue perfekt. Den hadde egentlig en stor lyserosa sløyfe som man kunne fjerne, noe jeg gjorde for en del år siden. Jeg tror ikke jeg har fortalt det før, men jeg har utrolig mange klær fra til og med sjette og syvendeklasse. Den perioden var det jo veldig in med klær som var flere nummer for store, derfor passer mye av det ennå. Når vi først snakker om det så er buksa mi fra wow, men den er ikke sååå gammel haha. Og jakka og genseren min er faktisk også fra barneavdelingen. Nå er jo faktisk flere av plaggene i de to største størrelsene på barneavdelingen tilsvarende størrelse xs og s, så om man for eksempel trenger noen basisplagg og bruker en av de størrelsene er det mye billigere å kjøpe det der. Jeg bruker faktisk ofte mye klær som ble kjøpt for årevis siden og plutselig finner man en gammel skatt. Noe som også går an er å sy om gamle klær til helt nye. Det er så synd hvor mye vi kjøper og kaster i dagens samfunn. Kjøpe brukt og selge klær har heldigvis blitt veldig populært de siste årene! Hurra for det! 

Om tre kvarter blir vi hentet og skal på middag hos moren og “stefaren” til Andreas, så det blir koselig! Jeg får heller se skal vi danse i kveld når vi kommer hjem eller i morgen. Og er jeg rask med å avslutte dette innlegget nå rekker jeg å gå meg en tur før vi blir hentet. Det er jo perfekt høstvær i dag! Ikke for kaldt og ikke for varmt. Bladene begynner å falle av trærne helt nå, men jeg håper de siste klarer å henge på litt til. 

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg