TEA TIME

Hei dere! Jeg vet aldri helt hvordan jeg skal starte et blogginnlegg, flere enn meg som synes det er kronglete? Det ble ikke noe blogging i går da jeg var i begravelsen til Julie. Det er rart at blant så mye sorg finnes det så mye kjærlighet. Det var en vakker, sorgfull, fin og grusom begravelse. At det ble åpnet med Kaizers sin hjerteknuser gjorde det ekstra sårt. Jeg skulle så ønske Julie fikk vite hvor mye hun betydde for så mange, høre hvor mange gode ord som ble sagt, se alle de fine blomstene til ære for henne og ikke minst se alle som møtte opp. Hun fortjente og fortjener det aller beste. Beklager for at dere har måtte lese en del om dette i det siste, men det har preget meg så mye og jeg har virkelig trengt å få det ut. 

Nå som det er høst er det storforbruk av te her hjemme. Svart kaffe liker jeg ikke og dessuten er te så lett å lage. I tillegg smaker det så godt! Nylig har jeg begynt å like noe søtt i teen min også, som suketter, sukker eller honning i. Jeg er jo en skikkelig sukker-junkie, men søt drikke har jeg aldri vært noe glad i og jeg har blitt så fort kvalm av det. Det kan ha noe med at da jeg var liten drakk jeg en gang en kopp te med så mye sukker at det omtrent fylte halve koppen og jeg ble sååå dårlig etterpå, noe som har fulgt meg helt frem til nå. Cardiganen jeg har på meg i dag fant jeg i klesskapet til Andreas, det hender jeg tar en tur innom det hehe. Holdningen min er foresten elendig, det ser man godt på de nederste bildene. Skuldrene mine er alt for mye fremover og i tillegg lener jeg vekten bakover øverst med ryggen, noe som fører til store smerter i korsryggen. Jeg har blitt flinkere til å rette meg opp når jeg selv blir oppmerksom, men det gjør faktisk direkte vondt å rette ryggen. Men den eneste måten at det skal bli bedre på er jo å gjøre noe med det. 

 

-Elise Amanda

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg