#UVLM

Hei dere! Da er jeg på plass i Oslo og er klar for Unge Venstre sitt landsmøte. Dette blir mitt 5. landsmøte faktisk, tiden går fort! Enn så lenge har jeg ingen planer om å gå opp på talerstolen, men man vet aldri med meg. Det har skjedd noen ganger at jeg har skrevet et innlegg helt spontant og så snakket om det 5 minutter senere. I fjor derimot var jeg litt bedre forberedt og da snakket jeg om tegnspråk (hvor jeg snakket samtidig som jeg sa noe av det jeg skulle si på tegnspråk), at jeg skulle ønske man kunne ta det som et valgfag og at tegnspråkskoler skulle vært et tilbud man kunne hatt i nærmiljøet. Nå er det faktisk slik at flere døve barn må bo på skole flere timer unna hjemmet fordi det ikke finnet tilbud i nærheten. Hvis dere vil få med dere litt av det som skjer på landsmøtet så sjekk ut #uvlm på twitter.

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg