Q&A – Veggis, favoritter, spiseforstyrrelse ++

God kveld dere! Håper alle har fått en fin start på uken! Selv har jeg vært på farten i hele dag, først flere timer på dps og så rett på dansing. Formen har ikke vært på topp i dag, noe som er utrolig frustrerende. Den første dansetimen gikk bedre enn forventet, men den andre hadde jeg ikke hatt sjans til å gjennomføre. Jeg var der likevel og markerte i koreografien – iført en svart vanlig bukse og ullgenser. Det så sikkert veldig smart ut haha. Jeg regner med formen er tilbake før neste mandag heldigvis! Jeg hater å være borte fra dansingen. Nå er det kun noen få treninger igjen før vi begynner med prøvene til forestilling og jeg gleder meg virkelig! Det er så utrolig trist å ikke skulle tilbake til Studio Nille etter jul! 

Uansett, under her finner dere videoen med svarene fra spørsmålsrunden jeg hadde! Klikk dere gjerne inn på YouTube-kanalen min og sjekk ut de andre videoene også. Håper videoen faller i smak og at dere fikk svar på det dere lurte på. Det går også an å stille meg spørsmål i kommentarfeltet om dere lurer på noe mer, så skal jeg svare.

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg