BLACK HAT

Hvor deilig er det ikke å ligge på sofaen mens six pack’en kommer av seg selv? Det høres jo fint ut haha. Jeg prøvde å sove i natt, men hostingen satte inn uten pause så fort jeg la meg ned, så jeg ga opp og gikk opp i stua. Dermed har jeg vært våken i godt over ett døgn nå og jeg sliter virkelig med å holde meg våken. Formen generelt er heldigvis bedre i dag! Jeg har til og med fått ordnet meg litt, tatt bilder, vært en tur på butikken, filmet litt OG ryddet litt her hjemme. Det er ikke dårlig det! Middag er allerede spist og i dag laget jeg en kjempegod kremet gulrotsuppe, noe som passer midt i blinken når man er syk! Jeg har lagt ut oppskrift på den før, men jeg har forbedret den siden den gang så ny oppskrift kommer etterhvert. Oppskriften MÅ dere virkelig prøve når jeg poster den! Den suppa er såååå god!

Jeg krysser så fingrene for at jeg er på beina igjen senest lørdag morgen. På både lørdag og søndag er det øving til juleforestillingen på dansinga og da er det greit å kunne være i form. På søndag har vi i fylkesstyret i Vestfold Unge Venstre møte utover kvelden i tillegg og jeg skal til Anniken for å overnatte. Mandag morgen drar vi nemlig til Polen! Gleeeeder meg! Vi facetimet spontant i stad og Anniken skvatt litt da hun så meg på skjermen, jeg hadde nemlig på ansiktsmaske og en enhjørninghårbøyle for å holde håret vekk haha. Det var litt av et syn og jeg angrer på at jeg ikke filmet reaksjonen hennes. Vi har iallfall fått planlagt pakkeliste og “program” for reisen, så det blir bra! Jeg er jo liste freak til tusen, no joke. Håper dere får en fin kveld så hører dere fra meg i morgen♡

-Elise Amanda

8 kommentarer

Siste innlegg