POLEN | GDANSK | DAY ONE

 

God kveld fra Polen! Nå sitter Anniken og jeg på hotellrommet etter en travel dag. Vi reiste i dag tidlig, siden har vi kommet oss frem på hostellet (som var veldig fint!) og etter å ha pakket ut og slappet av litt dro vi til det store kjøpesenteret Galeria Baltycka. Vi ble der en god del timer og fikk svidd kortene litt hehe. Sorry Andreas, håper du har nudler hjemme. Neida. Jeg har funnet ganske mye fint, men jeg har utrolig nok vært flink til å begrense det til ting jeg hovedsakelig trenger og har bruk for. Under her ser dere dagens antrekk. Jeg er egentlig glad for at jeg gikk såpass “tynnkledd” da det ble veldig varmt på senteret etterhvert. 

I morgen tenkte vi å ta en tur til gamlebyen i Gdansk og kikke litt rundt og se etter noen sko til Anniken. Har jeg flaks og får smisket nok med Anniken, så kanskje vi får spist lunsj på en vegetarrestaurant de har der og kanskje det blir noen bilder i morgen også. Gamlebyen er jo der jeg har bodd tidligere når jeg har vært i Gdansk, midt i smørøyet faktisk, så litt kjent er jeg der faktisk (ikke at man skal stole på stedsansen min altså). Det er utrolig fint der og bare bygningene kan man gå rundt å kikke på i evigheter! Vi har også “spart” noen butikker i dag som vi skal titte i imorgen. Dere hører fra meg i morgen!

-Elise Amanda

4 kommentarer

Siste innlegg