A NEW LIFE | EPISODE 4 | UPDATE ON ME

Denne episoden av “A new life” var tøff å lage og redigere, men likevel så nødvendig. Å skulle ta frem kamera eller mobilkamera og filme når jeg står midt i ting, det er ikke lett. Dette er en helt ærlig video med klipp fra livet mitt. Jeg har unnlatt å ta med det verste, da noen av tingene kan virke ødeleggende for andre og det ønsker jeg virkelig ikke. Å filme dette har likevel gitt meg noe, jeg får på en måte sett utenifra hvordan hverdagen min egentlig er. Det har fått meg til å forstå litt med nøyaktig hva jeg kan gjøre for å jobbe for å bli friskere. Selv om det bestandig ikke er så lett, så kan man ikke gi seg. Det kan man bare virkelig ikke. Jeg håper du liker denne episoden og kanskje fører den til at du sitter igjen med litt mer kunnskap? Med noen tips? Med inspirasjon til å endre ditt eget liv? Slike update-episoder kommer innimellom. Neste uke derimot på onsdag kommer det en video med tips man kan gjøre for å føle seg litt bedre på en tung dag. 

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg