POLEN | GDANSK | DAY THREE

God kveld dere! Dagen i dag er vår siste dag i Polen og i morgen tidlig vender vi snutene hjemover. Vi bestemte oss for å dra en tur til Sopot i dag og overraskende nok fant vi frem til togstasjonen og ikke minst riktig tog med en gang. Det er ganske kaldt her nå, så vi gikk nedover gågaten og ofte innom butikker for å få litt varme i oss igjen. Sopot er utrolig fint og jeg skulle så ønske at de hadde startet med julemarked her allerede, men det var allikevel litt julestemning her. Etter en stund bestemte vi oss for å dra tilbake til byen vi bor i og endte opp noen timer på kjøpesenteret her. Mens Anniken var hos frisøren for å farge håret (det ble kjempefint!) tuslet jeg litt rundt. Og gjett hva jeg fant!? En ballettdanser til å henge på juletreet! Den var ganske dyr, men jeg har lett etter en slik en i over 5 år, både i butikker og på nett, så prisen tok jeg ikke så mye hensyn til akkurat da haha. Jeg følte meg så glad over å endelig ha funnet en, så jeg hoppeløp ut av butikken i begeistring! Jeg fant også en kjempefin julekjole som jeg kjøpte! Julekjole har jeg lett etter alle dagene her og nå er det heldigvis i boks! 

Vi drar ganske tidlig hjem i morgen, men fordelen med det er jo at vi er tidlig hjemme. I morgen tenkte jeg å vise dere hva jeg har kjøpt her nede og på søndag kommer det en vlogg fra turen. Jeg har kun vlogget en gang før så det kan bli spennende! Nå skal vi bare slappe av og så er det natta. Bagasjen er så og si ferdig pakket, så i morgen gjenstår det kun å ordne oss og så pakke det siste. Taxien kommer klokken 06.30 så vi kan ikke akkurat ligge og dra oss på morgenen. Vi har hatt en super tur og det har vært så fint å endelig dra på ferie med bestevenninna mi! 

Processed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with f2 preset
han ødela bildet :(((

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

-Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg