NEW IN FROM POLAND

God formiddag! Nå er jeg hjemme i Norge igjen! Vi dro ganske tidlig i går, men da jeg kom hjem trengte jeg å ta en liten lur og så dro vi rett avgårde igjen. Et vennepar av oss har kjøpt seg hus, så da måtte vi jo se på det. Det var utrolig fint og jeg fikk helt hakeslepp over hvor godt i orden de allerede har kommet! Ikke minst hvor fint de har innredet det! Vi fikk også servert middag der og noe godt i glasset, så vi var ikke hjemme før nærmere midnatt. Derfor ble det ikke noe blogging i går, men i dag er jeg back on track.

Jeg våknet klokken 07.00 i dag presis og stod opp etter 30 minutter. Utsikten ut av stuevinduene er sååå fin i dag med rimfrost på trærne og masse hvitt! Dessverre ikke noe snø ennå, men den kommer forhåpentligvis snart. Nå skal jeg straks ordne meg ordentlig og så dra til sentrum for å møte Mona. Hun skal overnatte i dag, så senere blir det taco-date på oss. Det blir også noen timer på Bølgen Kulturhus i dag da jeg har prøver til danseforestilling, men det er bare koselig. Under her ser dere hva jeg kjøpte i Polen og jeg fikk faktisk kjøpt alt som stod på listen min! I tillegg til det under her kjøpte jeg en leppestift og noen julegaver, men julegavene kan jeg selvfølgelig ikke vise dere. Hun ene venninna mi hadde garantert forstått hvilken som er til henne! Det kommer en vlog fra Polen ut på søndag så følg klikk dere inn her da så får dere sett den. Håper dere får en fin helg♡

Det er bare å spørre hvis du lurer på hvor noe er fra 🙂
Processed with VSCO with f2 preset

-Elise Amanda

8 kommentarer

Siste innlegg