DOWN TOWN

To innlegg på en dag, det er ikke dårlig det! For en del timer siden møtte jeg Mona i sentrum hvor vi spiste lunsj, kikket litt rundt, handlet inn til middag og tok noen bilder før vi dro hjem til meg. Rett ved meg er det en liten skog med frost over alt og siden det var så fint bestemte vi oss for å gå rett ut igjen for å ta noen bilder der. Jeg gleder meg til å vise dere bildene i morgen! Det var jo så kaldt åtte fy, vi følte oss som to vandrende istapper da vi tok bilder, men hva gjør man vel ikke for fine bilder? Haha. Bilder i parkas hvor man ikke en gang ser antrekket er jo ikke like fint. 

Nå sitter vi med hver vår PC og går igjennom bildene fra i stad. Egentlig skulle jeg ha vært på Bølgen Kulturhus allerede, men siden jeg har begge dansenummerne mine veldig sent i første akt drar vi ned litt senere. Det er kun øving til forestilling nå altså, ikke generalprøve eller forestilling. Så egentlig må jeg skifte om klær nå og så må vi komme oss avgårde! Under har dere dagens antrekk, hva synes dere om det? 

-Elise Amanda

7 kommentarer
    1. Ikke kritikk, men lurer på hvorfor du alltid poserer med beina i de merkeligste posisjoner? Som å ha tærne mot hverandre og hælene så langt fra hverandre. Har det med spiseforstyrrelsen å gjøre? 🙂

    2. Anonym: Hei! Nei, jeg er født med innovervendt hofter, men det ble oppdaget for sent til å legge meg i skinner som baby. Naturlig for meg når jeg går sparker tærne inn mot hverandre, så jeg må aktivt bruke mye styrke for å klare å gå rett. Heldigvis sterk nok nå til å slippe å bruke skinner på beina til vanlig 🙂 Selv om jeg ennå egentlig skal bruke det når jeg går i ulent terreng. Haha oi, dette ble et ganske langt svar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg