RIMFROST

Hvor magisk er det ikke å stå opp til en utsikt hvor hele landskapet er dekket av rimfrost? Det var så vakkert at det tok pusten fra meg i noen sekunder. Jeg vet ikke helt hva det er, om det er en blanding av at det ser ut som et magisk eventyr eller at det gir meg skikkelig julestemning, men rimfrost er noe av det vakreste jeg vet. Det gjør meg oppriktig glad og det er så viktig å huske å sette pris på de tingene rundt en. Som den fine naturen vi har. Slik så det altså ut i går og det måtte jeg jo bare fange med kameraet. Vakkert, ikke sant? Jeg skal ærlig innrømme det var skuffende å våkne i dag og se at alt hadde smeltet bort. Likevel var det utrolig deilig å kjenne solen varme meg i ansiktet da jeg gikk ut for å dra til danseprøvene i dag. Jeg tok bussen sammen med Mona som tok den videre hjem, hun sov jo over fra i går. Det har vært et kjempefint døgn og vi har hatt det veldig koselig! Den neste uken er det kun dans som står på planen. Søndag og mandag er det generalprøver og fra tirsdag er det forestillinger hver dag til og med søndag. Det bli fint det!

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg